The Forge (2024) Gets an A+ on Cinemascore

Spanio Pouli
0

Τελειώνοντας το Λύκειο έδωσα πανελλαδικές εξετάσεις. Ήταν τέλεια η Γ' Λυκείου. Είχε έρθει η ώρα όμως να κάνω αυτό που κάνει και ο Ησαϊας στην ταινία. Να καταφέρω να σταθώ μόνος στα πόδια μου, χωρίς τους γονείς μου. Για καλή μου τύχη...δεν πέρασα στη Σχολή που ήθελα την πρώτη χρονιά.




Ήταν δύσκολο να βλέπω τους φίλους μου...να φεύγουν. Να πηγαίνουν να ξεκινήσουν τις σπουδές τους. Και εγώ έμενα...πισω! Μόνος! Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα διαβάσει και πολύ. Εκεί κατάλαβα ότι όφειλα στον εαυτό μου να προχωρήσω. Με τις αρχές που είχα, μπορούσα να κάνω τα απαραίτητα βήματα προς τη δύσκολη ζωή.


Διάβασα πολύ τον δεύτερο χρόνο. Είχα κίνητρο και μια αίσθηση ότι είχα χάσει ήδη ένα χρόνο από το πιο υπέροχο ταξίδι της ζωής μου. Ξαναέδωσα και πέρασα στη σχολή που ήθελα. Σε ανάλογη θέση είναι και ο ήρωάς μας.


 Το "The Forge" είναι μια αμερικανική χριστιανική δραματική ταινία του 2024 σε σκηνοθεσία Άλεξ Κέντρικ και σε σενάριο από κοινού από τον Στίβεν Κέντρικ. Ένα spin-off στο War Room, είναι η ένατη ταινία των αδελφών Κέντρικ και η έκτη μέσω της θυγατρικής τους, Kendrick Brothers Productions.


Μετά την αποφοίτησή του από το Λύκειο και χωρίς κανένα σχέδιο για το μέλλον του, ο Ησαΐας μαθαίνει να παίρνει καλύτερες αποφάσεις για τη ζωή του.


Η βαθμολογία στο Rotten Tomatoes αγίζει το 99%, ενώ για τους κριτικούς το 73%




6,6/10 η βαθμολογία στο IMDB




A+  η βαθμολογία στο Cinemascore (Τέλεια!!!)




Έτσι ακριβώς ήμουν στην Γ' Λυκείου!







Διάβασμα! Ο μόνος τρόπος να δώσεις αξία στον εαυτό σου!





















Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Comment without Hesitation!

Δημοσίευση σχολίου (0)