Ο τουρκικός εθνικός αερομεταφορέας Turkish Airlines για τη νέα του διαφημιστική ταινία διάρκειας έξι λεπτών "επιστράτευσε" τον διάσημο Βρετανό σκηνοθέτη, Ρίντλεϊ Σκοτ.
Απόσπασμα της διαφημιστικής, μικρού μήκους ταινίας με τίτλο «The Journey» παρουσιάστηκε στο περιθώριο του τελικού του αμερικανικού ποδοσφαίρου, Super Bowl, που είναι από τα τηλεοπτικά προγράμματα με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στις ΗΠΑ.
Η Turkish Airlines, το πρώτο τουρκικό εμπορικό σήμα που διαφημίζεται στο Super Bowl, από το 2016 ξεχωρίζει για τις εμπνευσμένες και πρωτότυπες διαφημίσεις του.
Στη διαφημιστική ταινία εμφανίζεται μία πράκτορας μυστικών υπηρεσιών που φθάνει στο νέο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης, ενώ νωρίτερα παρακολουθεί κρυφά μία επιβάτη σε διάφορα αξιοθέατα της πόλης και στη συνέχεια επιβιβάζεται ξανά σε αεροπλάνο. Όπως είναι αναμενόμενο, η μικρού μήκους ταινία έχει αρκετά πλάνα εν πτήσει.
«Κάποιος μπορεί μόνο να αναρωτηθεί ποιο ποσό δαπάνησε η αεροπορική εταιρεία για να προσλάβει τον Σκοτ, την ηθοποιό Σίλβια Χοκς («Blade Runner 2049») και μια τεράστια παραγωγή που περιλαμβάνει ένα cast 500 ατόμων. Για να μην αναφερθεί το υπέρογκο κόστος της τοποθέτησης διαφήμισης την ώρα που παρακολουθούσε τον αγώνα περίπου το ένα τρίτο των Αμερικανών και εκατομμυρίων τηλεθεατών παγκοσμίως» αναφέρεται σε δημοσίευμα του γερμανικού πρακτορείου ειδήσεων DPA.
Απόσπασμα της διαφημιστικής, μικρού μήκους ταινίας με τίτλο «The Journey» παρουσιάστηκε στο περιθώριο του τελικού του αμερικανικού ποδοσφαίρου, Super Bowl, που είναι από τα τηλεοπτικά προγράμματα με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στις ΗΠΑ.
Η Turkish Airlines, το πρώτο τουρκικό εμπορικό σήμα που διαφημίζεται στο Super Bowl, από το 2016 ξεχωρίζει για τις εμπνευσμένες και πρωτότυπες διαφημίσεις του.
Στη διαφημιστική ταινία εμφανίζεται μία πράκτορας μυστικών υπηρεσιών που φθάνει στο νέο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης, ενώ νωρίτερα παρακολουθεί κρυφά μία επιβάτη σε διάφορα αξιοθέατα της πόλης και στη συνέχεια επιβιβάζεται ξανά σε αεροπλάνο. Όπως είναι αναμενόμενο, η μικρού μήκους ταινία έχει αρκετά πλάνα εν πτήσει.
«Κάποιος μπορεί μόνο να αναρωτηθεί ποιο ποσό δαπάνησε η αεροπορική εταιρεία για να προσλάβει τον Σκοτ, την ηθοποιό Σίλβια Χοκς («Blade Runner 2049») και μια τεράστια παραγωγή που περιλαμβάνει ένα cast 500 ατόμων. Για να μην αναφερθεί το υπέρογκο κόστος της τοποθέτησης διαφήμισης την ώρα που παρακολουθούσε τον αγώνα περίπου το ένα τρίτο των Αμερικανών και εκατομμυρίων τηλεθεατών παγκοσμίως» αναφέρεται σε δημοσίευμα του γερμανικού πρακτορείου ειδήσεων DPA.