ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΑΡΑ...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΩ!

ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΑΡΑ...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΩ!

Ήμουν πολύ μικρός όταν πρώτοακουσα τη φράση: ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΩ!Με το παιδικό το μυαλό μου είχα σκεφτεί ότι υπάρχω αφού σκεφτόμουν και εγώ. Πόσο λάθος λογική όμως!

Η φράση είναι γνωστή έχει περάσει σαν ορθή φιλοσοφική άποψη.Το πως έχει καταλήξει να είναι αποδεκτή η φράση είναι άγνωστο.

Το SpanioPouli θεωρεί και πιστεύει ακράδαντα ότι όταν σκέφτεται, απλά κλειδώνει ολόκληρο το περιβάλλον του και ασχολείται με τις πεποιθήσεις του.

Όταν σκέφτομαι, προσπαθώ να βρω μια λύση, αναπολώ, ονειροπολώ, φοβάμαι, σχεδιάζω...με βάση τις γνώσεις και την εμπειρία μου. Κλείνομαι στον μικρόκοσμο μου. Αφήνω τα πάντα εκτός.

Αυτό σημαίνει ότι υπάρχω; Μήπως υπάρχω για τον εαυτό μου και μόνο. Τα πάντα όλα όσα γίνονται γύρω μου εκείνη τη στιγμή τα απορρίπτω και τα χάνω. Αφήνω πίσω μου, αδιάφορα την ίδια τη ζωή μου. Δηλαδή υπάρχω...στον κόσμο μου. Στον κόσμο που εγώ έχω δημιουργήσει.

Με συγχωρείτε πολύ αλλά αυτό δε σημαίνει ότι υπάρχω. Έχω το σώμα και τη ψυχή μου με τα οποία απολαμβάνω το θαύμα της ζωής. Όταν σκέφτομαι απορρίπτω τη ζωή. Δεν με ενδιαφέρει ότι γίνεται γύρω μου. Χάνω τη ζωή και όλα αυτά που διαδραματίζονται γύρω μου και επιδεικτικά τα περιφρονώ.

ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΑΡΑ...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΩ!


Σκέφτομαι άρα δεν υπάρχω. Όσο δε σκέφτομαι τόσο περισσότερο αντιλαμβάνομαι τον κόσμο γύρω μου. Σταμάτησε για λίγο τα πάντα. Μη σκέφτεσαι τίποτα. Άκου τον αέρα,το τραγούδι του πουλιού,την ησυχία...

Ανακάλυψε όλα αυτά που σου προσφέρει το προνόμιο που έχεις να μη σκέφτεσαι. Ο κόσμος είναι υπέροχος. Για να καταλάβουμε όμως τι γίνεται γύρω μας πρέπει να σταματήσουμε να σκεφτόμαστε όλη την ώρα.

Χαλάρωσε και λίγο. Πολύ σοβαρά την πήρες τη ζωή. Παιχνίδι είναι. Εύκολο και δύσκολο. Άσχημο και όμορφο. Με νίκες και με ήττες. 





Σβήσε τη μηχανή, τράβηξε το χειρόφρενο και απόλαυσε αυτό που είσαι. Αυτό που μοναδικά υπάρχει στον κόσμο. Απόλαυσε τη μοναδικότητα σου.

Καλά τα λές, αλλά ποιος θα πληρώσει τους λογαριασμούς;

Χαλάρωσε και σταμάτα να σκέφτεσαι όλη την ώρα ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΟΥ

Δε σκέφτομαι άρα υπάρχω 

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Comment without Hesitation!

© All Rights Reserved. 2024 . Designed by OddThemes