Που και πώς ξοδεύεις τα χρήματα 💰 σου


Πόσες ήταν οι φορές που αγόρασες κάτι χωρίς να το χρειάζεσαι; Πόσες ήταν οι φορές που κάποιο mail σε κατάφερε να προχωρήσεις στην παραγγελία; Πόσες ήταν οι φορές που κάποιος σου πούλησε κάτι που δεν ήθελες;

Σίγουρα πολλές. Έχεις σκεφτεί γιατί συνέβη αυτό; Πώς την πάτησες;

Όπως όλοι μας. Οι copywriters και οι διαφημιστές πληρώνονται για να κάνουν αυτήν την δουλειά. Να σε κάνουν να αγοράσεις  το προϊόν τους. Και το κάνουν με συγκεκριμένο τρόπο, δοκιμασμένο και αποτελεσματικό. Χρησιμοποιούν αυτό που όλοι μας έχουμε σε αφθονία. Το συναίασθημα!

Όλοι μας (ανεξαιρέτως) θα προχωρήσουμε σε αγορές προϊόντων ή υπηρεσιών, αποκλειστικα (και αυτό είναι απόλυτο) για τους παρακάτω λόγους:

People will buy because they want to:

Make money

Save money

Save time

Avoid effort

Escape mental or physical pain

Get more comfort

Achieve greater cleanliness or hygiene to attain better health

Gain praise

Feel more loved

Increase their popularity or social status

Πρόσεξε οποιαδήποτε διαφήμιση σε οποιοδήποτε μέσο και αν δείς ή βρείς κάποιοα άλλη ανάγκη που χρησιμοποιούν, θα ήθελα να μου το πείς με mail στη φόρμα επικοινωνίας.

Είναι συναισθήματα διαχρονικά, όλοι θέλουμε να κερδίσουμε χρήματα...

Όλοι θέλουμε να γλιτώσουμε έστω και ένα ευρω (εκπτώσεις-προσφορές)

Όλοι θέλουμε να εξοικονομήσουνε χρονο (αγορές από το διαδίκτυο)

Όλοι είμαστε λιγο ή πολύ τεμπέληδες

Όλοι θέλουμε να αγοράσουμε κάτι για τη βελτίωση της υγείας μας.

Όλοι αγοράζουμε πράγματα, γπου δεν χρειαζόμαστε για να εντυπωσιάσουμε ανθρώπους που δεν γνωρίζουμε.

Ως ένα σημείο δεν μπορούμε να το αποφύγουμε. Μπορούμε όμως να το σκεφτόμαστε λίγο παραπάνω.

Να βλέπουμε ποιά τεχνητή ανάγκη προσπαθεί να μας δημιουργήσει ο διαφημιστής.

Δε χρειάζεται να τα πάρουμε όλα τώρα. Δεν μας κυνηγά κανένας.

Προσοχή στις εκπτώσεις. Έχετε προσέξει ότι τις κάνουν σε νεκρές αγοραστικά περιόδους; Τυχαίο ε;

Όχι βέβαια.

Γνωρίζοντας τα τρικ αυτά, διαβάζουμε την αγορά γύρω μας, είμαστε συνειδητά καλύτεροι και πιο ώριμοι αγοραστές.

Δοκίμασέ το στην πράξη. Την επόμενη αγορά σου σκέψου γιατί την κάνεις! 

Όταν μάθεις τον εχθρό, μπορείς να τον αντιμετωπίσεις.

Κάνεις καλύτερη τη ζωή σου όταν όχι απλά νιώθεις, αλλά ξέρεις ότι δεν μπορεί κανένας να σε κοροϊδέψει


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Comment without Hesitation!

Από το Blogger.