Το «Homeland» τελειώνει με τον όγδοο κύκλο του

Μετά από επτά χρόνια, το «Homeland», μια από τις σειρές που απέδειξαν πως η τηλεόραση μπορεί να είναι εκτός από ψυχαγωγία και ένα μέρος για καλό... σινεμά και ακόμη καλύτερη πολιτική τοποθέτηση, φτάνει στο τέλος του.

Η ανακοίνωση έγινε από τον Πρόεδρο του Showtime Ντέιβιντ Νέβινς με τον υπεύθυνο προγραμματισμού του καναλιού Γκάρι Λεβάιν να τονίζει ότι η σειρά «δεν τελειώνει στη δύση της, αφού ο τελευταίος της κύκλος ήταν ένας από τους καλύτερους που γυρίστηκαν ποτέ.»

Η Κλερ Ντέινς είχε δηλώσει για την πιθανότητα του φινάλε της σειράς: «Είμαι μπερδεμένη. Θα είμαι έτοιμη να πάρω την αναστολή μου από όλο αυτό. Ο χαρακτήρας μου, η Κάρι Μάθισον, ήταν "πολύ πράγμα".»

«Το πρότζεκτ που έφτασε ακριβώς στις πρώτες μου μέρες στο Showtime χάρη στους Αλεξ Γκάνσα και Χάουαρντ Γκόρντον και έγινε πραγματικότητα από ένα σπουδαίο καστ αποτελούμενο από την Κλερ Ντέινς και τον Μάντι Πατίνκιν, είναι μια σπουδή χαρακτήρων που φτάνει τώρα στη φυσική της κατάληξη», δήλωσε ο Ντέιβιντ Νέβινς.

Ο Αλεξ Γκάνσα συμπλήρωσε: «Η σειρά ήταν η πιο ευχάριστη και γενναιόδωρη εμπειρία της καριέρας μου. Δεν έχουν υπάρξει πολλοί τόσο τυχεροί όσο εγώ - να συνεργαστούν με την θαυμαστή Κλερ Ντέινς, να έχουν την υποστήριξη του Fox και του Showtime και να δουλεύουν με τους πιο ταλαντούχους συγγραφείς, ηθοποιούς, σκηνοθέτες στο χώρο. Στεναχωριέμαι που το ταξίδι φτάνει στο τέλος του, αλλά ήρθε η ώρα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Comment without Hesitation!