Μακεδονία: Τι είπε η Βίκυ Χατζηβασιλείου για τον Αλέξη Τσίπρα

Μήνυμα στον πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα έστειλε με ανάρτησή της στο instagram, η δημοσιογράφος, Βίκυ Χατζηβασιλείου, θέτοντάς του μια σειρά από ερωτήσεις σχετικά με τη συμφωνία για το όνομα της πΓΔΜ.

«Κύριε Τσίπρα τελώ σε σύγχυση! Δεν έχω καταλάβει, βρίσκομαι στη Β. Ελλάδα ή στη νότια Μακεδονία; Αν εδώ στην Μακεδονία εγώ μιλάω Ελληνικά (και τα μιλάω καλά, σας διαβεβαιώ) και τα μιλούσε κι ο παππούς μου κι ο προπάππος μου και όλοι οι…προ, τότε ποιά είναι αυτή η γλώσσα που θα μιλάνε οι άλλοι «Μακεδόνες» πιο βόρεια και γιατί εγώ θα πρέπει να τους την αναγνωρίσω;
Αν αυτή η συμφωνία είναι επωφελής μόνο για τα Σκόπια (εγώ αρνούμαι να τους αποκαλέσω με οποιοδήποτε συνθετικό εμπεριέχει την ονομασία του τόπου όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα) διότι τους ανοίγει το δρόμο για την ΕΕ και το ΝΑΤΟ, τότε γιατί να την επικυρώσει η ελληνική Βουλή;
Αν ΗΠΑ, Γερμανία και αρχές της ΕΕ πίεσαν σκληρά ώστε η Ελλάδα να συμφωνήσει σε ένα συμβιβαστικό όνομα, τότε γιατί να θεωρήσω αυτή την πράξη ως εθνικά συμβατή; Κι αν δεν μπορείτε να απαντήσετε στα ερωτήματά μου και να ξεμπλέξει το…κουβάρι του μυαλού μου, φοβάμαι πως κουβάρι θα γίνουν όλα γύρω μας εδώ στη Μακεδονία. Βόρεια, Νότια, Δυτικά και Ανατολικά!.. #vikychatzivasileiou», έγραψε η Βίκυ Χατζηβασιλείου.





Κύριε Τσίπρα τελώ σε σύγχυση! Δεν έχω καταλάβει, βρίσκομαι στη Β. Ελλάδα ή στη νότια Μακεδονία; Αν εδώ στην Μακεδονία εγώ μιλάω Ελληνικά (και τα μιλάω καλά, σας διαβεβαιώ) και τα μιλούσε κι ο παππούς μου κι ο προπάππος μου και όλοι οι...προ, τότε ποιά είναι αυτή η γλώσσα που θα μιλάνε οι άλλοι "Μακεδόνες" πιο βόρεια και γιατί εγώ θα πρέπει να τους την αναγνωρίσω; Αν αυτή η συμφωνία είναι επωφελής μόνο για τα Σκόπια (εγώ αρνούμαι να τους αποκαλέσω με οποιοδήποτε συνθετικό εμπεριέχει την ονομασία του τόπου όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα) διότι τους ανοίγει το δρόμο για την ΕΕ και το ΝΑΤΟ, τότε γιατί να την επικυρώσει η ελληνική Βουλή; Αν ΗΠΑ, Γερμανία και αρχές της ΕΕ πίεσαν σκληρά ώστε η Ελλάδα να συμφωνήσει σε ένα συμβιβαστικό όνομα, τότε γιατί να θεωρήσω αυτή την πράξη ως εθνικά συμβατή; Κι αν δεν μπορείτε να απαντήσετε στα ερωτήματά μου και να ξεμπλέξει το...κουβάρι του μυαλού μου, φοβάμαι πως κουβάρι θα γίνουν όλα γύρω μας εδώ στη Μακεδονία. Βόρεια, Νότια, Δυτικά και Ανατολικά!.. #vikychatzivasileiou
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Vicky Chatzivasileiou (@vikychatz) στις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Comment without Hesitation!