ΜΕ ΝΟΗΜΑ (SECRET GUIDANCE)

Μπορείς ΠΑΝΤΑ να κάνεις ΚΑΤΙ!

Μπορείς ΠΑΝΤΑ να κάνεις ΚΑΤΙ!

Είμαι σοβαρός, είμαι ευχάριστος, είμαι νευρικός, είμαι έξυπνος, είμαι μπουφονιο... Αλήθεια πόσα χαρακτηριστικά έχω; Θετικά και αρνητικά. Πριν από όλα αυτά όμως πρέπει να εξετάσω αν είμαι υπεύθυνος.

Είμαι υπεύθυνος;

Φυσικά και είμαι. Είμαι εντάξει στις υποχρεώσεις μου. Πληρώνω τα πάντα, κάνω τα πάντα για εμένα και την οικογένειά μου, γυμνάζομαι,μορφώνονται. Εκτελώ όλες τις υποχρεώσεις μου άρα είμαι υπεύθυνος.

Ένα μέρος της υπευθυνότητας είναι αυτό. Υπάρχει και το άλλο όμως, το οποίο συνήθως αποφεύγω να δω γιατί δε θα μου αρέσει αυτό που θα διαπιστωσω ή δεν ξέρω πως να το κάνω.

Υπάρχει και η υπευθυνότητα για την ύπαρξη μου. Για αυτό που είμαι. Μόνος/η μου έφτασα ως εδώ που είμαι τώρα. Δεν μου φταίει κανένας για τα καλά ή για τα κακά που μου έχουν συμβεί.

Το να αναλάβεις την ευθύνη για οτιδήποτε σου έχει συμβεί ή σου συμβαίνει, είναι βασική προϋπόθεση μιας πετυχημένης ζωής.


Διατηρούμε στο ακέραιο την επιλογή στην αντίδραση μας. Η νίκη μιας ομάδας στο ποδόσφαιρο μου προκαλεί χαρά. Στον αντίπαλο προκαλεί στενοχώρια. Άρα το αποτέλεσμα του αγώνα μας επηρεάζει όπως θέλουμε εμείς.Απο μόνο του, είναι αδιάφορο.Όπως τα περισσότερα πράγματα στη ζωή μας. Εμείς τους δίνουμε τη σημασία και την ερμηνεία που θέλουμε

Οτιδήποτε συμβαίνει και γίνεται αντιληπτό...απλά συμβαίνει. Το πώς θα με επηρεάσει είναι δικό μου θέμα. Εγώ το αποφασίζω.

Ήμουν καταδικασμένος να αποτύχω. Ήταν γραφτό. Δεν μπορούσα να το αποφύγω... 

Κάνεις λάθος. Μπορείς να κάνεις ένα και μόνο πράγμα. Να διαλέξεις τη συναισθηματική σου αντίδραση. Να μη νιώσεις χάλια. Να νιώσεις ευχάριστα. Γίνεται; Φυσικά!

Αν τρέξεις την ταινία της ζωή σου θα δεις ότι πολλές φορές δεν μπορούσες να κάνεις κάτι διαφορετικό από αυτό που έκανες. Είσαι σίγουρος;Για πάρτο αλλιώς. Μπορείς να κάνεις ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΙ!

Εσύ είσαι το αφεντικό. 

Πώς θα το κάνω αυτό;

Σε πρώτη φάση αρκεί να το συνειδητοποιήσεις. 

Λύσεις και τρόποι υπάρχουν...

Τις παρακάτω φράσεις τις ενσωματώνεις στον τρόπο σκέψης σου άμεσα!

 Ας δω τις εναλλακτικές μου!
 Μπορώ να επιλέξω μια διαφορετική προσέγγιση;
 Ελέγχω τα δικά μου συναισθήματα;
 Μπορώ να δημιουργήσω μια αποτελεσματική παρουσίαση;
 Θα επιλέξω την κατάλληλη απάντηση;
 Επιλέγω!
 Προτιμώ!

Για δοκίμασε!!!

Μην το φοβάσαι!

Just do It!

Έχεις κάποιο πρόβλημα που θέλεις να συζητήσουμε; Μη διστάζεις.

Είμαι στη διάθεσή σου




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Comment without Hesitation!

Από το Blogger.